پرده در واقع پوششی است که به عنوان یکی از اجزای کاربردی و در عین حال تزئینی فضای داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین یکی از عناصر مهم در طراحی و دکوراسیون فضاهای اداری، پرده است. محل کار، خانه دوم هر فردی محسوب می شود؛ از این رو بهتر است در هنگام انتخاب لوازم و تجهیزات برای محل کار خود حساسیت لازم را به خرج دهید.
وقتی صحبت از پرده های اداری می شود، گزینه های زیادی وجود دارد که می توان بسته به سلیقه خود و نیز شرایط و فضایی که محیط اداری شما دارد از جمله مساحت محل کار، میزان نورگیر بودن، متریال استفاده شده در فضا و زمینه سایر بخش های محیط کار، کاربری اتاق (اتاق کنفرانس، اتاق مدیریت، کارگاه و..) و مولفه های دیگر، یکی از آن ها را انتخاب کنید. هر کدام از انواع پرده ویژگی های متمایز و خاص خود را دارند و شما با انتخاب مناسب ترین نوع آن می توانید جلوه زیبا و شیکی به محیط کار خود ببخشید.